Begeleiders arbitrage Jongste Jeugd gezocht!

7-11
Bij MHC Dalfsen wordt iedereen vanaf de C-leeftijd ingedeeld om wedstrijden te fluiten. Ze beginnen bij de F-jes en als ze wat vaker gefloten hebben de E-tjes. Voor de meeste kinderen is dat best spannend en daarom hebben wij als club het initiatief genomen om ouders de jonge scheidsrechters te laten begeleiden.

Doordat een paar ouders gestopt zijn, zijn we op zoek naar ouders die af en toe de jonge scheidsrechters willen begeleiden.
Je hoeft zelf niet te kunnen hockeyen of de spelregels te kennen, die kennen de kinderen zelf. Het belangrijkste is dat de kinderen weten dat er iemand is waar ze op terug kunnen vallen. Gelukkig komt het niet vaak voor maar er zijn wel eens "lastige" coaches (alleen van de tegenpartij natuurlijk!) en dan is het prettig dat er een volwassene is die even met ze mee gaat om daar wat van te zeggen. En wat aanwijzingen geven zoals "je mag wel iets harder fluiten" of "als je ergens voor gefloten hebt, moet je de spelers duidelijk uitleggen waar je voor gefloten hebt".

Over het algemeen beginnen de wedstrijden om 10:00, dus begint het om 9:45 en ben je rond 11:00 klaar.

Wil jij ook meehelpen? Je kan je aanmelden door deze email te beantwoorden.

Voor vragen kan je contact opnemen met:
Marcel Slootweg 06 10 38 89 06
Bouke Brinkman 06 55 02 73 86