Clubiconen MHCDalfsen gehuldigd

Zaterdag 16 november hebben de clubiconen Walter Beekers, Willeke van Oudgaarden en Bernard Smalbraak hun naamborden onthuld op de hockeyclub in Dalfsen. Met ondersteuning van onze hoofdsponsor Volvo zijn zij van en naar de hockeyvelden vervoerd in een speciaal voor dit evenement bestickerde auto.

Eerder dit jaar werden, na de opening van de nieuwe tribune, Willeke van Oudgaarden en Walter Beekers reeds gehuldigd. Beiden kregen, naast de bos bloemen, ook een naambord uitgereikt. De velden zijn nu officieel onthuld.

Het Willekeveld

Het kleine veld gaat voortaan door het leven als het ‘Willekeveld’. Willeke zet zich sinds 1975 zeer actief in voor de hockeyclub Dalfsen en heeft ontelbaar veel uren en taken gestoken in het hockeyspel en de hockeyvereniging. Daar is de vereniging haar ontzettend dankbaar voor.

Het Walter Bekers veld

Het grote veld is per heden omgedoopt tot het ‘Walter Beekers veld’. Veel is er al gezegd en geschreven over Walter Beekers. Twee prachtige artikelen afgelopen zomer in De Stentor en Hockey International en een YouTube-video. In één woord geweldig. Al meer dan 44 jaar geeft Walter o.a. training aan de Veteranen op het grote veld. Reden voor het bestuur om dit voortaan het Walter Beekersveld te noemen.

De Bernard Smalbraakstraat

Bernard is een echt hockey- en clubmens en is meer dan 10 jaar hét gezicht van de hockeyclub in Dalfsen. Hij heeft jarenlang als hoofdtrainer honderden (jeugd)leden getraind en heeft ervoor gezorgd dat het technische beleid van de vereniging is geprofessionaliseerd. Dit was reden genoeg om hem eerder dit jaar te huldigen en afgelopen weekend kon hij dan eindelijk zijn eigen straat onthullen. Bernard is een verdienstelijk speler in het veteranenteam en kan vanaf nu genieten van zijn eigen ‘straat’ bij de hockeyvelden.