Nieuw bestuur MHCDalfsen

Tijdens een goed bezochte Algemene Leden Vergadering (ALV) op maandag 18 november 2019 zijn een nieuwe voorzitter en een nieuwe secretaris benoemd. Marcel Slootweg heeft de voorzittershamer overgedragen aan Cesar Blaauwgeers en Jon Bleekemolen is per heden secretaris.

Jon woont samen met zijn vriendin in Dalfsen, speelt al hockey sinds zijn vroege jeugd en is een waardevolle speler bij ons Heren1 team. Jon is werkzaam in de voedingsindustrie en heeft al veel ervaring opgedaan als secretaris in verschillende besturen. Het is geweldig dat Jon deze functie bij MHCDalfsen wil invullen.

Cesar is getrouwd met Manon en hun drie kinderen hockeyen bij MHCDalfsen in verschillende jeugdteams (F, E en D). Hij is werkzaam als manager bij het drinkwaterbedrijf Vitens in Zwolle en speelt op zondagochtend in het veteranenteam. Sinds 2016 is hij actief met vrijwilligerswerk bij MHCDalfsen als lid van de Technische Commissie. In die rol is hij de afgelopen jaren intensief betrokken geweest bij o.a. de teamindelingen en daardoor heeft hij de vereniging goed leren kennen.

"Ik vond het een hele eer toen Marcel mij vroeg of hij mij mocht voordragen als nieuwe voorzitter. Maar tegelijkertijd besef ik mij ook dat het een flinke verantwoordelijkheid is om er met z’n allen voor te zorgen dat we iedere week zo’n 200 sportende leden op een fijne en veilige wijze willen laten hockeyen. Ik zie dat de vereniging iedere week heel veel goede dingen doet, maar er is ook een hele waslijst aan wensen en ambities om deze mooie vereniging verder te laten groeien. Zowel kwalitatief op hockeygebied als kwantitatief in aantal leden. En daar wil ik mij heel graag voor inzetten", aldus een enthousiaste Cesar.

Tijdens de ALV heeft Cesar teruggeblikt op het dynamische voorzitterschap van Marcel en hem bedankt voor al het werk dat hij tot nu toe voor de vereniging heeft verricht. Wij zijn blij én trots op zo’n verenigingslid en hopen dat hij zich nog vele jaren actief blijft inzetten voor de vereniging met allerlei coördinerende taken, arbitrage, wedstrijdbegeleiding, zaalhockey, TC, etc.

Ook is tijdens de ALV een nieuw lid van de Technische Commissie benoemd. Ronald Dubbink wil zich graag inzetten voor breed gedragen teamindelingen en verdere professionalisering van het technische kader. Erg fijn dat Ronald deze handschoen heeft opgepakt!

Tevens heeft zittend penningmeester Tiddo Muller te kennen gegeven zijn functie per eind 2019 beschikbaar te stellen. Tiddo heeft ruim vijf jaar alle financiële taken uitgevoerd en dat heeft hij geweldig gedaan. De vereniging kent hierdoor een zeer stabiel financieel beeld. Ook Tiddo is tijdens de ALV bedankt voor al zijn inzet. Naar een vervanger wordt momenteel druk gezocht.