Informatie zaal-hockey

1-12
Het zaalhockeyseizoen begint weer. De eerste trainingen zijn geweest en voordat de competitie van start gaat (komend weekend al), willen wij als MHC Dalfsen nog een paar punten onder de aandacht brengen:

1. Trainingen zaal. Het schema is iets aangepast: wij hebben helaas niet op vrijdagavond de beschikking over de Trefkoele op de volgende drie vrijdagen: 13 december, 17 januari en 7 februari. Wij proberen nog een oplossing te vinden. Als wij een alternatief hebben, worden de betrokken teams geïnformeerd. Voor de overige teams blijft het schema ongewijzigd.

Wat betreft het leggen van de balken voorafgaand aan de training: graag zouden wij het waarderen als 1 of 2 ouders mee kunnen helpen. Afgelopen maandag ging het gesmeerd met JD, waardoor de balken in vijf minuten lagen.

2. Arbitrage:
De Jongste Jeugd zorgt zelf per eigen wedstrijd voor één spelbegeleider, uit en thuis. Vanaf de D-jeugd zorgt de club die de thuisronde organiseert voor arbitrage. Dit wordt door de arbitrage-commissie gedaan. Het team dat voor de thuisronde staat ingedeeld zorgt voor bemensing van de wedstrijdtafel. Deze houdt de tijd en scores bij! De scheidsrechters krijgen een DWF gemaild dat zij direct moeten afronden (na de wedstrijd).
Wil de wedstrijdtafel ook de uitslagen noteren op het door de arbitragecommissie aangeleverde formulier met wedstrijdcodes en telefoonnummers?

In dit filmpje van de bond staan de belangrijkste spelregelwijzigingen: https://www.knhb.nl/nieuws/videos-met-uitleg-spelregels-zaalhockey-online

3. Speeldata
Op de volgende data speelt een team van MHC Dalfsen in de Trefkoele:
Zaterdag 7 december (MC2)
Zondag 8 december (MC1)
Zondag 15 december (MB1 en MA1)
Zaterdag 11 januari (MB2)
Zondag 19 januari (JD1, MD1, JB1 en JH1), eigenlijk een soort Super Sunday!
Zondag 26 januari (JD2)
Zaterdag 1 februari (MixE)
Zondag 2 februari (MA1)
Zondag 9 februari (M8E)

Laten we er met iedereen een mooi zaalseizoen van maken!