Nieuw zaalseizoen succesvol gestart!

Nieuw zaalseizoen succesvol gestart!

Dit weekend is het zaalseizoen voor MHCDalfsen weer van start gegaan. Met goede voorbereidingen van onze Technische Commissie (Ronald Dubbink en Marcel Slootweg) is het gelukt om onze leden ook dit jaar weer veel zaalhockey ervaring op te laten doen.

Het zaalspelletje is snel, dynamisch en intensief en vraagt veel van onze spelers op technisch, conditioneel en sportief vlak. Ieder jaar vraagt het ook weer veel voorbereiding en coördinatie, maar onze leden gaan er écht beter van hockeyen. Dus een must voor MHCDalfsen! En het allerbelangrijkste: we hebben weer veel hockeyplezier gezien dit weekend.

Sommige teams moeten nog wennen aan het spelletje en hebben vooral ervaring opgedaan, maar er zijn ook teams die dit weekend met (dubbele) winst huiswaarts zijn gekeerd, waaronder JH1, MA1, JB en JD1. Top!

Nog een aandachtspunt: het is belangrijk dat we met z’n allen dit zaalseizoen tot een succes brengen, dus hou rekening met de verschillende taken die zijn toebedeeld, waaronder arbitrage en de wedstrijdtafel. Heb je via de arbitragecommissie of de coaches een taak toebedeeld gekregen, maar het lukt je toch niet om die taak in te vullen? Dan heb je zelf de verantwoordelijkheid om vervanging te regelen.

Sportieve groet van de veurzitter,

Cesar Blaauwgeers.