Schoonmaakactie: clubhuis, kleedlokalen en terrein weer op orde + AANKONDIGING

Na de afronding van de wedstrijden op het veld, werd het tijd om het clubhuis en de kleedlokalen weer netjes te maken. Ook hadden we bezoek gehad van een muis en vanwege de hygiƫne moest er het e.e.a. gebeuren. Een groep vrijwilligers hebben zaterdagochtend hard gewerkt en het resultaat mag er zijn. Dank aan iedereen voor de inzet!

Een greep uit de werkzaamheden: het voorraadhok en de keuken helemaal schoongemaakt, alle ramen van binnen en buiten gelapt, het defecte herenurinoir spoelt weer door, de vier kleedlokalen gebezemd, gedweild en gepoetst, het blad onder én op de overkapping weggeveegd, de vuilnisbakken rondom het veld geleegd, etc.

Mede door de late aankondiging van deze schoonmaakactie waren er relatief weinig mensen om te helpen. Daarom alvast een aankondiging van twee grote schoonmaakacties in 2020:

Zaterdagochtend 29 februari 2020 (voorbereiding voorjaarsseizoen)

Zaterdagochtend 29 augustus 2020 (voorbereiding nieuwe seizoen)