Bijzondere schoonmaakacties

29-2 Jaarlijks maken we op de laatste zaterdag van februari en de laatste zaterdag van augustus het clubhuis en terrein weer schoon voor een nieuw veldseizoen.

Met een mooie opkomst van ouders en leden is er vanochtend weer veel werk verzet. En natuurlijk tussendoor veel gezelligheid én appeltaart!
Dank aan de geboden hulp, we kunnen het seizoen weer fris opstarten...

Trainersruimte
Onze Funkey trainsters Myrthe en Mathilde hebben de trainersruimte grondig opgeruimd. En na het zien van de videoinstructie op de hockeybegeleidingsapp weten álle trainers hoe de ruimte netjes blijft. Klasse gedaan meiden!

Onderhoudsteam
Met veel plezier kan ik melden dat we sinds dit jaar weer een vaste onderhoudsploeg hebben. Rik van Drielen, Francis Kamphuis en Mark Beijen gaan zich inzetten voor structureel onderhoud van onze binnen- en buitenspullen. Een kapotte lamp? Een scheve tegel? Een klemmende deur? Of wat anders? Stuur een mailtje naar [email protected] en we pakken het op.

Tot snel ziens, groet Cesar Blaauwgeers.