Gezocht!

Wekelijks zetten tientallen vrijwilligers zich in voor onze mooie hockeyvereniging. Daar zijn we trots op en dat gaat hartstikke goed.

De inzet varieert van scheidsrechters, bardiensten, begeleiding trainers, teamrijders, team coaching, tot materiaalverzorging en onderhoud, etc. Een vereniging kan simpelweg niet zonder zo’n grote groep vrijwilligers, want anders wordt het onbetaalbaar. We zijn ontzettend blij dat het de laatste periode is gelukt om een nieuwe penningmeester te vinden, een nieuwe onderhoudsploeg in het leven te roepen en de TC uit te breiden met een jongste jeugd coördinator.

En er is nog meer plek! Sinds kort is een aantal plekken vrij gekomen waar we nieuwe gezichten bij zoeken. Heb je interesse in een of meer van onderstaande taken? Laat het ons snel weten…

Taak

Tijdsbesteding

Barroostercoördinator

3 avonden per jaar (augustus, oktober, februari)

Schema’s maken voor de barindelingen. Inwerking en hulp van Marcel Slootweg

Barhoofden

4 tot 6 zaterdagochtenden per jaar van 9 tot 12 uur

Je bent eerste aanspreekpunt voor de bardienst en helpt mee om samen met de ingedeelde ouders er een leuke ochtend van te maken

Wedstrijdsecretariaat

-   4 avonden per jaar een schema maken voor de tijdsindelingen van onze thuiswedstrijden

-   circa 1 a 2 keer per jaar aanspreekpunt afgelastingen

In mei van dit jaar word je volledig ingewerkt door Hans Borgeld die het de afgelopen jaren met veel plezier heeft ingevuld

Spelbegeleiding arbitrage jongste jeugd

6 zaterdagochtenden per jaar

Je fungeert als aanspreekpunt voor spelbegeleiders en bezoekende teams. Kernwoorden: stimulerend, begripvol en positief.  We zijn hier twee jaar geleden mee gestart en krijgen van bezoekende teams veel waardering over deze methodiek. Kennis van spelregels is geen must!

Communicatie adviseur

Nader in te vullen

1. Stroomlijnen van berichtgeving van bestuur en technische commissie naar leden en ouders (communicatieplan)

2. Content generen voor website, facebook, instagram, etc.

Nieuwe websitemakers

5x 2 uur, tijdelijke commissie

In samenwerking met de bond (LISA) gaan we medio 2020 een nieuwe website maken (integratie met LISA app). Hiervoor zoeken we 2 personen in de periode mei – juli.

Namens het bestuur,

Cesar Blaauwgeers