Hockey nieuws 22 april 2020

Beste leden en ouders,

Het Covid-19 virus houdt ons flink in de greep, maar gelukkig heeft onze minister president dinsdagavond 21 april een kleine versoepeling van de maatregelen aangekondigd. Zoals het ernaar uitziet kan een deel van onze leden binnenkort weer gaan trainen. Dat is echt goed nieuws!

Het vergt nog wel even wat voorbereiding en we moeten kijken hoe we invulling kunnen geven aan de voorwaarden. En we moeten hierover natuurlijk nog wel afstemmen met de gemeente, want die heeft de velden officieel gesloten. Marcel en Ronald (Technische Commissie) gaan op korte termijn kijken hoe én wanneer de trainingen weer opgestart worden. Meerdere ouders hebben ons al benaderd om hierin mee te denken, dus dat is echt fijn. Communicatie over opstart van de trainingen volgt z.s.m.

Hopelijk zien we elkaar snel weer op de club!

Namens het bestuur en TC een sportieve groet van de voorzitter,

Cesar Blaauwgeers.