MHCDalfsen start de hockeycompetitie met een compleet nieuwe outfit!

Afgelopen zaterdag 29 augustus was een bijzondere dag voor de Mixed Hockey Club uit Dalfsen, want álle competitiespelers hebben een nieuwe outfit gekregen. Met een titanium blauw shirt en een donkerblauwe broek heeft de club een nieuwe moderne uitstraling gekregen. Deze mooie nieuwe clubkleding is mede mogelijk gemaakt door vier regionale sponsoren. "Het is geweldig dat we in deze corona-tijd lange termijn sponsorcontracten hebben kunnen afsluiten met vier geweldige bedrijven”, aldus een enthousiaste voorzitter Cesar Blaauwgeers. De vierjarige sponsorcontracten zijn afgesloten met Albert Heijn Dalfsen, Ardesch Living & Soul, Leerentveld vrije tijd en Volvo Nieuwenhuijze. Samen met Wim van der Vecht van de sponsorcommissie zijn zaterdagochtend de vier bedrijven bezocht en de contracten ondertekend, ondersteund door vier (jeugd)leden in het splinternieuwe tenue. MHCDalfsen heeft een kleine 200 leden en de teams zorgen met de nieuwe clubkleding voor goede exposure in de regio. En ondanks de coronatijd kent de hockeyclub een groeiend aantal leden, wat ook voor de sponsoren een positieve ontwikkeling is.

Diezelfde ochtend heeft het Jongens D1 team van MHCDalfsen het nieuwe tenue mogen ‘inspelen’ tijdens een oefenwedstrijd tegen Ommen, welke de jongens van Dalfsen glansrijk hebben gewonnen met 7-1!