Nieuws van de Technische Commissie

19-4 Beste leden en ouders van jeugdleden,

Achter de schermen is de Technische Commissie (TC) druk bezig met het nieuwe seizoen, Corona of niet.
De KNHB houdt er zelfs nog rekening mee dat er, afhankelijk van de maatregelen die de overheid bekend maakt, toch nog een deel van de competitie gespeeld zou kunnen worden. Nogmaals, met de nodige mitsen en maren. De KNHB vindt het namelijk van zeer groot belang dat mensen buiten sporten.

Een aantal zaken staat wel vast, zoals het regelen van de nieuwe teams, inclusief coaches en trainers. Om een goed beeld te krijgen voor de komende sessies inzake de teamindeling, wil de TC de volgende zaken helder hebben:
  • Welke coaches en begeleiders willen volgend seizoen verdergaan?
  • Wie heeft er behoefte coach of begeleider te worden?
  • Wie om dringende redenen volgend seizoen niet meer hockeyt, moet dat voor 1 mei door hebben gegeven aan ons
Dit kan door middel van een Email naar [email protected]

Met vriendelijke groet,