Operation Clean Sweep

Om het nieuwe hockeyseizoen met een net clubhuis en terrein te beginnen, houden we aanstaande zaterdag 28 augustus een schoonmaakochtend. Een aantal mensen heeft zich al aangemeld, waar we heel blij mee zijn.

Omdat vele handen licht werk maken, zoeken we nog meer mensen om onder andere de rommel rondom de velden op te ruimen, kleine klusjes te doen, onkruid weg te halen en de ramen te lappen. Heb je een uurtje tijd, of misschien wel een uurtje extra, om samen de handen uit de mouwen te steken, dan zien we je graag op de club. We starten om 9:00 uur op het terras.

Je hoeft niets mee te nemen en wij zorgen voor koffie, thee én appeltaart. Uiterlijk om 12:00 uur sluiten we ‘Operation Clean Sweep’ weer af. Je aanmelding ontvangen we graag per e-mail op [email protected].

Graag tot zaterdag!