Opzeggen lidmaatschap vóór 1 mei aanstaande

29-4 Beste leden en ouders,

Mocht je je lidmaatschap of dat van je zoon of dochter willen opzeggen, wat we uiteraard niet hopen, doe dat dan s.v.p. vóór maandag 1 mei aanstaande.

Na 1 mei starten we namelijk met de teamindeling voor het nieuwe seizoen en dat is elk jaar een puzzel. Te late opzeggingen maken dat we naderhand, als de teams al ingedeeld zijn, opnieuw moeten gaan puzzelen met mogelijke teleurstellingen voor onze leden als gevolg. Dat willen we dan ook graag voorkomen.

Daarnaast berekenen we bij opzeggingen na 1 mei de volledige jaarcontributie vanwege de kosten die we als vereniging maken dus het is ook nog eens zonde van het geld.

Mocht je willen opzeggen, doe dat dan vóór 1 mei aanstaande via [email protected].

Met sportieve groeten,

Het bestuur en de Technische Commissie