Fotoshoot AH Clubfundactie - zaterdag 14 oktober 2023

Beste leden en ouders,

Albert Heijn Dalfsen start samen met MHC Dalfsen en andere sportverenigingen uit de regio een leuke actie. Met deze actie kun je sparen voor allerlei gepersonaliseerde items zoals mokken, broodtrommels, kaarten, bidons en nog veel meer. Op deze items komt een foto van jou in wedstrijdtenue te staan. Hoe leuk is dat?!

Bij elke €10,- aan boodschappen ontvang je een zegel. Deze zegel kun je verzilveren op je eigen website. Je krijgt dan ook een link naar je eigen website. Deze link is persoonlijk en kun je eventueel delen met iemand anders zodat hij/zij ook iets kan kopen. Denk aan je ouders of opa & oma. Met de verzilverde zegels kun je vervolgens lekker gaan shoppen voor unieke items op je eigen website.

Deze actie wordt verzorgd door het bedrijf Clubfund. Clubfund heeft een korte video gemaakt waarin de actie duidelijk uitgelegd wordt. Bekijk hier de video.

Zoals in het filmpje wordt aangegeven, moeten er foto's gemaakt worden om deel te kunnen nemen aan deze toffe actie. Op zaterdag 14 oktober organiseren we dan ook een heuse fotoshoot op de club. In het bijgevoegde overzicht zie je hoe laat welk team verwacht wordt voor het maken van de foto’s.

Meedoen is uiteraard geheel vrijblijvend. Zorgen over je privacy? Bekijk dan deze video.

Wil je graag meedoen maar kun je echt niet op zaterdag 14 oktober? Stuur me dan een berichtje via [email protected].

Tot slot. Voor promotiemateriaal in de winkel van Albert Heijn Dalfsen zoeken we 5 leden die het leuk vinden om met hun foto in de winkel te hangen. Lijkt je dit ook wel wat, geef dit dan aan op de dag van de fotoshoot. Als je je niet opgeeft, gebeurt er uiteraard ook niets met je foto voor promotiedoeleinden.

Ik hoop je te zien op zaterdag 14 oktober!  En vergeet niet je wedstrijdtenue aan te trekken!

Heb je vragen, neem dan contact met me op via [email protected] .

Met sportieve groeten,

Arjen Dekker