Grote start seizoen schoonmaakochtend zaterdag 31 augustus van 9:00 tot 12:00 uur

Terwijl de zomervakantie op het punt van beginnen staat, denken we al weer aan de start van het nieuwe seizoen in september.

Op zaterdag 31 augustus houden we dan ook weer de grote start seizoen schoonmaakochtend om ervoor te zorgen dat we allemaal weer gebruik kunnen maken van een schoon clubhuis, smetteloze kleedkamers, een net terrein en blinkende dug-outs.

Omdat vele handen licht werk maken, zoeken we mensen om onder andere de keuken, de bar en de kleedkamers schoon te maken, rommel rondom het clubhuis en de velden op te ruimen, ramen te lappen en de dug-outs weer netjes te maken.

Heb je een uurtje tijd, of misschien wel een uurtje extra, om samen de handen uit de mouwen te steken, dan zien we je graag op de club. We starten om 9:00 uur op het terras.

Je hoeft niets mee te nemen en uiteraard zorgen wij voor koffie, thee én appeltaart volgens die goede MHC Dalfsen traditie. Rond 12:00 uur sluiten we ‘Operation Clean Sweep’ weer af. Je aanmelding ontvangen we graag op [email protected].

Voor nu wensen we iedereen een hele fijne zomer toe!

Hartelijke groeten,

Het onderhoudsteam, Cesar Blaauwgeers en Bas Sesink