Start seizoenschoonmaak en ruilen, ophalen en inleveren wedstrijdtenues - zaterdag 31 augustus 2024

Terwijl de zomervakantie nog in volle gang is, denken we natuurlijk ook al weer aan de start van het nieuwe seizoen in september.

Op zaterdag 31 augustus aanstaande houden we dan ook weer de grote start seizoen schoonmaakochtend om ervoor te zorgen dat we allemaal weer gebruik kunnen maken van een smetteloos clubhuis, frisse kleedkamers, een net terrein en blinkende dug-outs. Daarnaast is Janneke Scheewe van de Kledingcommissie aanwezig zodat je je wedstijdtenue kunt ruilen voor een andere maat, je tenue kunt ophalen als je een nieuw lid bent en om je wedstrijdtenue in te leveren.

Omdat vele handen licht werk maken, zoeken we mensen om onder andere de keuken, de bar en de kleedkamers schoon te maken, rommel rondom het clubhuis en de velden op te ruimen, ramen te lappen en de dug-outs weer netjes te maken.

Heb je een uurtje tijd, of misschien wel een uurtje extra, om samen de handen uit de mouwen te steken, dan zien we je graag op de club. We starten om 9:00 uur op het terras.

Je hoeft niets mee te nemen en uiteraard zorgen wij voor koffie, thee én appeltaart volgens die goede MHC Dalfsen traditie. Rond 12:00 uur sluiten we ‘Operation Clean Sweep’ weer af. Je aanmelding ontvangen we graag op [email protected].

Nog een hele fijne zomer(vakantie) gewenst!

Hartelijke groeten,

Janneke Scheewe, het onderhoudsteam, Cesar Blaauwgeers en Bas Sesink