XAlgemeen en Route

Club informatie

De Mixed Hockeyclub Dalfsen is opgericht in 1975 en vervult sinds die tijd een belangrijke rol binnen het sociale leven in de gemeente Dalfsen. Sinds jaar en dag biedt de Hockeyclub Dalfsen plaats voor leden van alle leeftijdscategorieën.

Adres:
Gerner Es 7a
7722 RX Dalfsen

Telefoon clubhuis:

Clubtenue:
Lichtblauw poloshirt met daarop het clubembleem, een donkerblauwe korte broek of rok, lichtblauwe kousen.

Bankrekening:
NL57 RABO 0312 8316 92  (  Dalfsen)
ten gunste van : M.H.C. Dalfsen

Routebeschrijving:
Vanuit Zwolle
Vanaf de A28 neem afslag Dalfsen. Na de afrit bij de verkeerslichten rechtdoor. Volg de Hessenweg tot aan de verkeerslichten en sla hier rechtsaf de Koesteeg in. Sla na de eerste rotonde linksaf de Gerner Es in. Na ongeveer 750 meter staat aan de linkerkant, achter de parkeerplaats, het clubhuis.

Vanuit Raalte
Vanuit de richting Raalte/Heino afslag Dalfsen. Over de brug in Dalfsen rechtsaf. Sla na de derde rotonde rechtsaf de Gerner Es in. Na ongeveer 750 meter staat aan de linkerkant, achter de parkeerplaats, het clubhuis.