Activiteitencommissie
Pien Looijestijn Lid
Barcommissie
Rob Lindeboom Lid Bar coördinator. Coördinatie van de bezetting van de bar. Teams krijgen bartaken toebedeeld via LISA waarna spelers en ouders door de coaches worden ingedeeld. Het is niet veel werk, maar het moet een paar keer per jaar ingeregeld worden.
Jeroen Hummel Lid Barhoofd. Als barhoofd coördineer je de bartaken gedurende een (deel van de) ochtend of middag op zaterdag of zondag.
Inkoop kantine
Jeroen Hummel Lid
Jongste Jeugd
Maaike Sesink-Meinders Lid
Laurens van Aarle Lid
Esther Lindeboom Lid
Kleding
Janneke Scheewe Lid
Ledenadministratie
Maartje Saly - Dijkstra Lid
Materiaal
Boudewijn Colenbrander Lid
Onderhoudscommissie
Mark Beijen Lid
Francis Kamphuis Lid
Scheidsrechters & Spelregels
Marcel Slootweg Lid
vacature Lid Voor de scheidsrechterscommissie zoeken we twee enthousiaster spelers (of ouders) die het leuk vinden om: 1. Jonge scheidsrechters op te leiden en te begeleiden 2. De scheidsrechters indelingen maken voor de wedstrijden
Spelbegeleiding Jongste Jeugd
vacature Lid Met betrokken en enthousiaste ouders hebben we een poule van spelbegeleiders, die één keer in de vijf weken op zaterdagochtend de arbitrage Jongste Jeugd begeleidt. Wat houdt dit in? Van 8.45 u tot 11.00 u (om de vijf weken) aanwezig zijn op de club Begeleiden van de arbitrage Jongste Jeugd (mn de jeugdscheidsrechters die voor het eerste fluiten kunnen een extra steuntje in de rug gebruiken). Ben je geïnteresseerd of wil je meer weten? Mail naar [email protected] of bel 06-1388906.
Sponsorcommissie
Arjen Dekker Lid
Jos de Boer Lid
Technische Commissie
Annemee Slootweg Lid
Dirk Agterhof Lid
Vrijwilligerscoördinator
vacature Lid De inzet van vrijwilligers is voor MHCDalfsen onmisbaar. Daarom is het belangrijk om aandacht te besteden aan (bestaande) vrijwilligers en om constant in contact te komen met nieuwe enthousiaste mensen die iets voor de vereniging willen en kunnen betekenen.
Wedstrijdsecretariaat
Chris Langenbach Lid