FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Afgelastingen  Aantal vragen: 1
 Contact  Aantal vragen: 1
 Inloggen  Aantal vragen: 1
 Lid worden  Aantal vragen: 3

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Hoe kan ik lid worden?
Via het online aanmeldformulier, dat vind u hier, http://www.mhcdalfsen.nl/site/default.asp?option=11016
Ik wil graag lid worden maar wil eerst even kijken kan dat?

Jazeker, hoe oud je ook bent en voor welk team je ook wilt spelen, je kan altijd eerst komen kijken en proefdraaien. Je mag altijd 3 keer meetrainen om vervolgens te kijken of je lid wilt worden. Om een keer mee te trainen stuur je even een mailtje met je naam en geboortedatum en je geslacht naar de technische commissie, zij zullen je dan berichten hoe laat en waar en bij wie je je dan kan melden om mee te trainen.

Wat voor een leden bestaan er allemaal?

Lidmaatschap is onderverdeeld in 1e instantie tussen een wedstrijd spelend lid of een niet wedstrijd spelend lid. En verder verdeeld naar leeftijd. Ook de contributie is daarop bepaald.

Verder is er nog een speciaal lidmaatschap voor studenten een lidmaatschap, dat is hetzelfde als een senioren lidmaatschap maar dan goedkoper.

Niet wedstrijd spelend

Funkey, de Trimhockey en proefleden. Proefleden zijn leden die net lid zijn en nog niet vast ingedeeld zijn bij een team.

Wedstrijd spelend

F, E, D, C, B, A leeftijdscategorie en senioren.

Daarnaast kan je als je heel veel gedaan hebt voor de club Erelid worden.